Wednesday, April 16, 2008

Boek nu! / Book now!
2 workshops in 1 day! The hottest scrapbooking products at the moment are chipboard and transparencies. Join us in creating a mini book and a collection of embellishments that incorperate both these elements.
2 workshops op 1 dag!De populairste scrapbookmaterialen op het moment zijn chipboard en transparanten. Tijdens deze workshop maken we een minialbum en een collectie embellishments waarin deze beide worden verenigd.
Price / Prijs : 67.50 euros
Location / Plaats : Winsum
Lunch & Drinks included / Inclusief Lunch & Drankjes

5 Comments:

Blogger daphné said...

Hey Birgit,
ik kom niet naar de workshop, wel een beetje heel ver voor mij he. Ik wilde wel nog even zeggen dat ik je lo's in de nieuwe Mijn Creatieve Hobby super vind. Ik krijg er echte lentekriebeltjes van.
groetjes

12:38 PM

 
Blogger Petra said...

Hoi Birgit,

Heb je tijd om mijn blogberichtje van 9 april te lezen??? ;) Ik moest heel erg lachen toen ik een mail van Aline kreeg en bedacht dat je die waarschijnlijk nog niet hebt gezien.... Ik had ook even eerder een berichtje moeten sturen. Aan de andere kant: je hebt ze zondermeer 2 keer terecht verdiend!!

Groetjes, Petra

1:34 AM

 
Blogger Christiane said...

if i could i would!!

1:44 AM

 
Blogger Je@net said...

Klinkt gaaf Birgit!

7:01 AM

 
Blogger Ronda Palazzari said...

Looks amazing! I so wish I could be there!

4:46 PM

 

Post a Comment

<< Home